Just Nahrin cégtörténet
A SIKER ÚTJÁN
A Just több mint 20 éve van jelen Magyarországon.
A miskolci központ mellett Budapesten és Debrecenben rendelkezik állandó képviselettel.
Programjaikkal komplex egészségőrző szolgáltatást nyújt, a termékektől a tanácsadáson át az üzleti lehetőségekig egyaránt.
A cég filozófiája, hogy a természetes anyagokat a legmagasabb minőségű termékekké dolgozzák fel.
A Just cég vezetői odafigyelnek, hogy a készítmények megfeleljenek a szakma legmagasabb szintjének, és a piaci követelményeknek. Modern laboratóriumok biztosítják a folyamatos fejlesztést és minőségellenőrzés.
A Just kozmetikai termékeinek széles termékválasztékával biztosítja a modern és egészséges testápolás teljességének lehetőségét.
Emellett egy sikeres karrier lehetőségét is kínáljuk, hiszen Nálunk lehetősége nyílhat egy sikeres vállalkozás felépítésére, és jövedelmező működtetésére. A korszerű, többszintes értékesítési formát a minden egyes szintnek megfelelő, gyakorlati alapokon nyugvó, tudományos precizitással kidolgozott képzési felépítmény támogatja. Oktatási rendszerünk garanciát jelent az üzleti sikerek eléréséhez.
1930 óta
Ha visszatekintünk a cég történelmére, fejlődésére, az mindig kapcsolódott a jövőhöz, hiszen a JUST története élő és dinamikus. Mindig is a rugalmasság, a felelősségtudat, az innováció készség és a jövőre irányuló figyelem jellemezte ezt a családi vállalkozást.
4 fogalom, mely azóta is alapját képezi a cégfilozófiának:
- Természet
- Bizalom
- Innováció
- Minőség
Az út a nemzetközi elismertséghez
Ulrich Jüstrich, a JUST cég alapitója, a svájci kézművesipar nehéz helyzetét látva új lehetőségeket keresett. Ezt Argentínában találta meg, ahová 1923-ban vándorolt ki. Először kefeárusként dolgozott, majd felismerte, hogy ebben az üzletágban és a közvetlen értékesítésben mekkora lehetőségek rejlenek. 1930-ban hazatért Svájcba és megalapította saját vállalkozását, amely ma is ugyanazokkal az alapelvekkel működik.
A Nahrin AG 1954-es alapítása óta egyike a legnagyobb direkt értékesítési vállalkozásoknak Svájcban. Intenzív és rugalmas párbeszédet tart fenn a vásárlókkal és gyorsan képes lekövetni az új piaci/vevői igényeket. Ehhez az állandó fejlesztéshez a direkt értékesítés a legalkalmasabb forma, ahol különösen intenzív tanácsadói kapcsolatokat tartunk fenn.
Alapfilozófia a modern egészséges élelmiszereket előállítása. A Nahrin termékek kizárólagosan természetes alapanyagok felhasználásával, önálló kutatással és gyártással, a legmagasabb minőségi jellemzőkkel készülnek. Az intenzív kutatás és fejlesztés és a legmodernebb előállító berendezések révén a cég képes arra, hogy a magasra tűzött céljait el tudja érni.
Ennek a termékpolitikának a következménye, hogy a fejlesztéseknél és az előállításnál a következő alapszempontokat tartják be:
- kevés vagy semmi zsír,
- kevés vagy semmi cukor,
- mértékletes vagy semmi só,
- alapvetően kevés kalória,
- lehetőség szerint diabeteszesek is fogyaszthassák,
- lehetőleg gluténmentes.
A Nahrin Svájcban tagja a direkt értékesítők szövetségének és magára nézve kötelezőnek tartja az etikai kódex betartását.